Tack för din anmälan!

Vi har tagit emot din anmälan och återkommer till dig inom kort.

Du kommer nu att få ett bekräftelsemail från oss att vi mottagit din kursanmälan, du får även ett mail från oss där du behöver göra en e-signering innan kursen skickas ut till dig. Fakturan som kommer i ett separat mail skall vara betald innan kursen skickas till dig.

Observera att kurser samt onlinekurser inte är återbetalningsbara efter kursanmälan är gjord då dessa är bindande. Du bockade precis i ett godkännande för våra avbokningsregler innan du skickade iväg din kursanmälan. Behöver du avboka kursen skall detta göras inom 24 timmar efter att vi mottagit din kursanmälan.

Köp av onlinekurs återbetalas INTE efter att kurskompendium samt produkter som INGÅR i kursen betalats och skickas till kund och kund har mottagit produkterna samt litteratur.

Även om signering av försäljningsavtal inte signerats och mottagaren fått sin litteratur samt produkter som ingår i kursen återbetalas INTE kursen då mottagaren redan fått möjlighet att gå delar av kursen.

Med vänlig hälsning,
Svenska Skönhetsskolan – nordens största skola inom skönhetsutbildningar sedan 2010