03 juli, 2024

Skönhetspaketet

Har du funderat på att byta karriär?
Vill du börja arbeta i skönhetsbranschen?

Vi har nu satt ihop ett oemotståndligt skönhetspaket där du får alla populära grundkurser i ett paket!

Du lär dig även att starta eget, marknadsföra dig och ta emot kunder på ett professionellt sätt.
Vi lär dig hur du registrerar din verksamhet hos miljö och hälsa samt hjälper dig med försäkringar till din verksamhet via samarbete med försäkringsförmedlare om så önskas.
I detta paket får du:
⭐️ Nagelterapeut utbildning
⭐️Lashlift och browlift kurs
⭐️ Brynstylist kurs
⭐️Microneedling och Bbglowkurs
⭐️kemisk peeling kurs
⭐️Plasmapen kurs
⭐️Öron och näshåltagningskurs
⭐️ Vaxning rollonsystem kurs

⭐️ Du får produkter och maskiner i kurserna till ett totalt värde av 49 946kr där behandlingsvärdet uppgår till ca 64-68000 kr vilket är MER än vad hela paketet kostar.

Väljer du delbetalning på detta paket betalar du endast ca 2450kr/ månad i 24 månader.
Det är omöjligt att inte lyckas med detta paket.

Dessutom på allt detta ger vi nu 2 kostnadsfria coachingtimmar från Camilla som är utbildad coach och driver svenska Skönhetsskolan (värde 2400kr) till de 10 första som bokar detta paket!
Coaching är enormt värdefullt för den som önskar få snabba resultat mot sina mål och framgång i det man vill bli coachad inom.

För anmälan och mer info, klicka på länken: https://svenskaskonhetsskolan.se/utbildningar/yrkesutbildningar/stora-skonhetspaketet/