Kursanmälan (Bindande)

Gör din kursanmälan hos Svenska Skönhetsskolan här via vårt formulär. OBS! din anmälan via formuläret är bindande, har du endast frågor gör du det via mail eller telefon. Observera att fält markerade med en stjärna * är obligatoriska.

Mina personuppgifter

Utbildning

SPAM Verifikation

Anmälningsvillkor

För elev under 18 år krävs målsmans underskrift.

När du gör en kursanmälan via vår hemsida är anmälan bindande. Se och läs avbokningsregler nedanför.

Välkommen med din anmälan!

Anmälningsvillkor framtagna av Svenska skönhetsskolan.

Avbokningsregler

Observera att din anmälan är bindande även om din betalning eller försäljningsavtal inte har kommit in.

Vid onlinekurser debiteras en kostnad på 499 kr vid avbokning  och för fysiska kurser på plats debiteras en kostnad på 3500 kr för administrativt arbete och planering, att du förbehåller en plats till kommande datum då vi har begränsat antal platser,  samt personalkostnader.  Därför är det viktigt att du vet om att du kan gå kursen innan du gör en anmälan till kurs. Bokninsavgiften betalas EJ tillbaka oavsett anledning.

Om avbokning sker mindre än en månad men mer än en vecka (7 dagar) före kursstart, återbetalas halva kursavgiften.

Om avbokning sker mindre än en vecka ( 7 dagar) före kursstart återbetalas kursavgiften EJ. Endast vid undantag vid allvarlig sjukdom och då krävs läkarintyg.

Du som betalar och går en kurs eller utbildning är införstådd att branschen utvecklas och ändras enligt regler, trender och tekniker och att du i framtiden inte har någon ångerrätt.

Avbokningsregler framtagna av Svenska skönhetsskolan