Viktig information

Delbetalning
Vi samarbetar med Svea Ekonomi som är ett finansbolag. Du kan välja att dela upp din betalning i 3, 6, 12 eller 24 månader räntefritt. Vill du ha en lägre månadsbetalning har du också möjligheten att dela upp din betalning på 36, 48, 60, 72 månader men då tillkommer ränta. För att delbetala krävs att du är minst 18 år, inga betalningsanmärkningar samt en deklarerad inkomst. Om du inte själv uppfyller dessa krav kan det gå bra om du har en sambo, vän eller kanske förälder som kan tänka sig att stå som medlåntagare.

För att göra en delbetalning så kontaktar du oss på mail info@svenskaskonhetsskolan.se så hjälper vi dig med det.n Det tillkommer 6% av kursavgiftern i  sveas avgifter som läggs på själva lånet.

Studierådgivning
Om du har frågor om vilken utbildning som skulle passa dig bäst eller vad vi har för olika upplägg på våra utbildningar, vad som ingår mm. Kontakta oss så hjälper vi dig direkt!

Ingen fråga är dum! Oavsett vad du undrar över.

Anmälan och kursstarter
Du gör en kursanmälan via vårt anmälningsformulär bredvid varje kurskategori på websidan. Kursanmälan är bindande men man kan avboka inom 24 timmar utan extra kostnad.

Anmälningsvillkor
När du gör en kursanmälan via vår hemsida är anmälan bindande. Se avbokningsregler nedan.
För elev under 18 år krävs målsmans underskrift.

Avbokningsregler

Observera att din anmälan är bindande även om din betalning eller försäljningsavtal inte har kommit in.

Köp av onlinekurs återbetalas INTE efter att kurskompendium samt produkter som INGÅR i kursen betalats och skickas till kund och kund har mottagit produkterna samt litteratur.

Även om signering av försäljningsavtal inte signerats och mottagaren fått sin litteratur samt produkter som ingår i kursen återbetalas INTE kursen då mottagaren redan fått möjlighet att gå delar av kursen.

Vid onlinekurser debiteras en kostnad på 499 kr vid avbokning innan kurs skickats ut 0ch  för administrativt arbete och planering,  samt personalkostnader.  Därför är det viktigt att du vet om att du kan gå kursen innan du gör en anmälan till kurs. Bokningsavgiften betalas EJ tillbaka oavsett anledning.

Om avbokning sker mindre än en månad men mer än en vecka (7 dagar) före kursstart, återbetalas halva kursavgiften.

Om avbokning sker mindre än en vecka ( 7 dagar) före kursstart återbetalas kursavgiften EJ. Endast vid undantag vid allvarlig sjukdom och då krävs läkarintyg.

Du som betalar och går en kurs eller utbildning är införstådd att branschen utvecklas och ändras enligt regler, trender och tekniker och att du i framtiden inte har någon ångerrätt.

Produkter och varumärken
Vi arbetar med proffsprodukter i alla våra utbildningar. Vi är distributörer i Sverige för det internationella varumärket Perfect Nails för nagelprodukter och är återförsäljare av SHINE piercingsmycken.

För att kunna handla proffsprodukter

Det krävs att du har en utbildning inom de produkter du vill handla och behöver därför registrera dig hos oss och skicka in kopia på ditt diplom till info@svenskaskonhetsskolan.se

Returnera ångrade produkter eller skadad produkt

Om du ska returnera ett paket till oss skickar du paketet oöppnat till :  Svenska skönhetsskolan AB

Götagatan 10

504 30 Borås

mail: info@svenskaskonhetsskolan.se

Hör av dig så hjälper vi dig

Har du frågor eller fundering kring någon av våra utbildningar, produkter eller har du bara en allmän fråga? Tveka inte att kontakta oss. Fyll i kontaktformuläret så återkommer vi så snart vi kan.

Namn*

Företag